Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου ιστολόγιο, να περιηγηθούμε μαζί σε δημιουργίες, αποτέλεσμα φαντασίας και καλλιτεχνικής έκφρασης. Οι χειροτεχνίες που περιλαμβάνονται στο συγκεκριμένο ιστολόγιο είναι ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα εμπειρίας 20 ετών. Στο διάστημα αυτό ασχολήθηκα επίσης με διακόσμηση μπομπονιέρας (γάμου και βάπτισης), ημερολογίων και επαγγελματικών χώρων. Οι κατασκευές και τα εργόχειρα γίνονται σε διάφορα χρώματα και μεγέθη ανάλογα με τον χώρο, τις απαιτήσεις και τις επιλογές.
 

F.A.Q.

Τί είναι η εγγραφή στη Mailing list;
Με την εγγραφή σας στη Mailing list, μαθαίνετε πρώτοι για τις νέες δημιουργίες, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο. Το μόνο που χρειάζεται είναι η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail)!

Έχω κάνει έγγραφή, αλλά δεν έλαβα το e-mail επιβεβαίωσης. Τί μπορώ να κάνω;

Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να ελέγξετε το φάκελο «Ανεπιθύμητα» στο e-mail σας. Είναι δυνατόν το e-mail επιβεβαίωσης της εγγραφής να έχει αποθηκευτεί εκεί. Αν εξακολουθήσετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.

Πώς θα βρω τη δημιουργία που θέλω;
Οι χειροποίητες δημιουργίες είναι χωρισμένες σε κατηγορίες ανάλογα με το υλικό από τις οποίες είναι φτιαγμένες. Σε περίπτωση που δε βρίσκετε κάποια δημιουργία στο ιστολόγιό μου που έχετε δει στο παρελθόν (π.χ. σε κάποια εκδήλωση), μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για το δημιουργήσω εκ νέου και να σας το διαθέσω.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στο: mlampadariou@gmail.com ή μέσω της ενότητας «Live Support», που βρίσκεται στα αριστερά του ιστολογίου ακριβώς πάνω από την ενότητα «Δημιουργίες». Θα χαρώ να απαντήσω στα μηνύματά σας και να σας εξυπηρετήσω το συντομότερο δυνατόν.